Hulp nodig? We staan 24/7 voor je klaar.
Altijd bereikbaar via je favoriete kanalen
WhatsApp Support
Stuur ons direct een bericht via WhatsApp op +31 6 30384112 Binnen enkele minuten reactie – snel, persoonlijk en vriendelijk.
E-mail Support
Mail ons op info@bellazura.nl Je ontvangt meestal binnen 12 uur een reactie.
Facebook Messenger
Vind ons op Facebook en stuur een bericht via Messenger: @bellazuranl We beantwoorden berichten 7 dagen per week.
Instagram DM
Volg en stuur ons een bericht via Instagram: @bellazuranl We reageren doorgaans binnen een uur!
Onze klantenservice krijgt ⭐⭐⭐⭐⭐ voor een reden
"Beste customer support"
4.7/ 5
Gebasseerd op 1 067+ eerlijke reviews
Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen.
Sophie, 26 – Amsterdam
Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring.
Amina, 31 – Utrecht
Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel.
Lisa, 54 – Rotterdam
Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer.
Marieke, 59 – Alkmaar
Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn.
Elif, 54 – Den Haag
Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven.
Chantal, 36 – Breda
Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen.
Sophie, 26 – Amsterdam
Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring.
Amina, 31 – Utrecht
Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel.
Lisa, 54 – Rotterdam
Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer.
Marieke, 59 – Alkmaar
Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn.
Elif, 54 – Den Haag
Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven.
Chantal, 36 – Breda
Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen.
Sophie, 26 – Amsterdam
Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring.
Amina, 31 – Utrecht
Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel.
Lisa, 54 – Rotterdam
Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer.
Marieke, 59 – Alkmaar
Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn.
Elif, 54 – Den Haag
Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven.
Chantal, 36 – Breda
Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen.
Sophie, 26 – Amsterdam
Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring.
Amina, 31 – Utrecht
Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel.
Lisa, 54 – Rotterdam
Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer.
Marieke, 59 – Alkmaar
Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn.
Elif, 54 – Den Haag
Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven.
Chantal, 36 – Breda
Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen.
Sophie, 26 – Amsterdam
Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring.
Amina, 31 – Utrecht
Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel.
Lisa, 54 – Rotterdam
Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer.
Marieke, 59 – Alkmaar
Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn.
Elif, 54 – Den Haag
Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven.
Chantal, 36 – Breda
Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen. Ik had ’s avonds laat een vraag over mijn bestelling en verwachtte eigenlijk pas de volgende dag reactie, maar ik kreeg binnen 5 minuten antwoord via WhatsApp! De medewerker was supervriendelijk en dacht echt met me mee. Deze klantenservice is echt top – dit geeft vertrouwen om vaker te bestellen.
Sophie, 26 – Amsterdam
Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring. Mijn pakketje was vertraagd en ik was bang dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Dankzij de klantenservice via Instagram kreeg ik meteen inzicht in de tracking en zelfs een kleine korting voor het ongemak. Echt een next-level ervaring.
Amina, 31 – Utrecht
Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel. Ik twijfelde over de maat en kreeg via e-mail een superuitgebreid antwoord met zelfs foto's van modellen met mijn lichaamsbouw. Dat noem ik pas service! Niet alleen snel, maar ook persoonlijk en professioneel.
Lisa, 54 – Rotterdam
Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer. Wat me het meest opviel was hoe vriendelijk en geduldig het team was, ook toen ik een beetje geïrriteerd was. Ik voelde me gehoord, geholpen en serieus genomen. Zulke klantenservice zie je niet vaak meer.
Marieke, 59 – Alkmaar
Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn. Ik had om 23:00 een retourverzoek gestuurd en kreeg letterlijk om 23:06 een reactie met de juiste instructies. De snelheid is ongekend en het contact voelt gewoon menselijk. Heel fijn.
Elif, 54 – Den Haag
Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven. Het was alsof ik met een vriendin aan het appen was – zó snel, zó behulpzaam, en zó vriendelijk. Bellazura maakt klantenservice persoonlijk en echt. Ze doen wat ze beloven.
Chantal, 36 – Breda
Veilig & Vertrouwd Betalen
Betaal eenvoudig met iDEAL, Bancontact en andere veilige betaalmethodes.
Gratis Verzending
Geen extra kosten – wij verzenden gratis naar Nederland & België.
24/7 WhatsApp Support
Vragen? Stuur ons een appje of neem contact op via onze contactpagina.
30 Dagen Zonder Risico
Niet tevreden? Ruil om of krijg je geld terug – helemaal zorgeloos.